أرادت البحث عن لقاح كورونا فخُدعت وتعرضت لإغتصاب جماعي في الهند!
يوميات المشاهير
أرادت البحث عن لقاح كورونا فخُدعت وتعرضت لإغتصاب جماعي...
ملك قورة في برنامج رامز جلال
يوميات المشاهير
ملك قورة في برنامج رامز جلال... الضيفة الأكثر بكاءً وص...

بمنشور على فايسبوك زوجة احمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان وتحذفه بعد دقائق!

الأحد، 02 مايو 2021
بمنشور على فايسبوك زوجة احمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان وتحذفه بعد دقائق!

مرّة جديدة شهد الجمهور المصري والعربي على زوجة احمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان من خلال منشورٍ لها عبر صفحتها الخاصة على فايسبوك، ولكنّها سرعان ما تراجعت بعد دقائق قليلة وحذفته كي لا يتم تداوله على السوشيل ميديا. وكتبت نادية كامل: "يا نجم مش عيب أبداً إن الإنسان يكون غني ومعاه فلوس ومبسوط بيها طالما هو شقي وتعب فيها"!

هجوم لاذع!

لم يتوقف هجوم زوجة احمد الفيشاوي على محمد رمضان عند هذا الحدّ، فأضافت على حديثها: "بس العيب عليك دلوقت... ما فيش دلوقتي في العالم كله وبتكلم عن الناس اللي معاها فلوس حد ماشي زيك كده... الناس الفنانين والرياضيين ونجوم المجتمع بيكون عندهم big team عشان يهيئ حياتك وتعرف بتعمل إيه بفلوسك. ومفيش حد دلوقتي غير وهو عندو Life Coach بيعلمك ويعرفك تطلع تقول إي وإزاي وأمتى ودي مش عيب أبداً... الحاجات دي اتعلمت مخصوص للناس اللي زيك اللي هم في مستوى عقلي واجتماعي ضعيف!
أو ناس أغنيا جداً ولازم team يدير الفلوس دي..."

وإنتقلت نادية كامل، زوجة النجم احمد الفيشاوي، لإهانة محمد رمضان بالقول: "طبعاً دي غير خلفيتك الفقيرة اجتماعياً ودنو نفسك وضعفها وكرهك لنفسك قبل الناس وإنك قليل التعليم ودا مش ذنبنا"!

وخلال كتابتها المنشور على فايسبوك، ذكرت بطريقة غير مباشرة الكابتن أشرف أبو اليسر متوجهة لمحمد رمضان بالقول أنّه بحاجة الى علاج ضروري أو ضربة على الرأس لينسى أنّه كان السبب بموت إنسان، وختمت بكتابة: "يا نجم إنت الوحيد اللّي أثبت صحة ومعنى كلة الطبقية بجد".

زوجة احمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان

هذه وصية اشرف ابو اليسر... والمحامي يتهم بشكلٍ مباشر محمد رمضان عبر الإعلام!

وهذه هي المرّة الثانية في أقل من أسبوعين حيث أن زوجة احمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان إذ كانت ونشرت أيضاً عبر فايسبوك عن الأزمة التي كشف عنها مصمم الأزياء "أشرف فجلة" وأن محمد رمضان لم يدفع ثمن الملابس التي حصل عليها من عنده.