زوجة شريف منير إعتزلت التمثيل بعد الزواج… من هي؟
سيرة المشاهير
زوجة شريف منير إعتزلت التمثيل بعد الزواج... من هي؟
دلال عبد العزيز تطلب رؤية زوجها: “هو سمير عامل إيه؟”
يوميات المشاهير
دلال عبد العزيز تطلب رؤية زوجها: "هو سمير عامل إيه؟"

منة عرفة تكتب مؤخر زوجها: "عشان لمّا يحب يطلق يتعور"

الأربعاء، 07 يوليو 2021
منة عرفة تكتب مؤخر زوجها: “عشان لمّا يحب يطلق يتعور”

في أول ظهور للفنانة المصرية الشابة منة عرفة مع زوجها محمود المهدي، كشفت عن كواليس مقابلتهما الاولى، ووصل الحديث الى مؤخر منة عرفة. فماذا قالت؟

أول لقاء بين منة وزوجها

تعرفت منة على زوجها في شركة الإنتاج لحظة التعاقد على أحد الأفلام، وقالت خلال برنامج "ملوك الترند": "كنت وقتها مش طايقة نفسي وهو كمان لم يكن طايقني، لأنه كان شايفني مغرورة، وبعد ما مضيته، اتقابلنا في التصوير كتير ولكم يكن فيه إعجاب طوال فترة التصوير، حتى جاء آخر يومين حصلت فيهم شرارة الإعجاب والانجذاب". وأكملت منة الحديث، قائلةً إنهما ارتاحوا لبعضهما بعدما وجدا أشياء كثيرة متشابهة بينهما.

ولفتت الى أن "لي شدني ليه مش عارفة والله، لإني بالفعل كنت شفته واتكملت معاه، ولكن آخر يومين تصوير حسيت إني شفته بشكل مختلف عن المرات اللي قبل كدا، وبعدين حسيت إني عاوزة أكلمه لإني شفته في موقف تاني كأنه شخص تاني مختلف تماماً عن أول مرة شفته".

بالصور... لن تصدّقي كيف أصبحت منة عرفة!

مؤخر منة عرفة

تكلمت منة في المقابلة عن مؤخرها، قائلةً: "كتبت مؤخر عشان لما يحب يطلق يتعور". وأضافت: مش هسمح إنه يتجوز تاني أنا الأخيرة، ولو اتجوز تاني يبقى مش مبسوط، وإحنا الحمد الله مبسوطين سوا وهنتجوز قبل آخر السنة دي وبينا احترام متبادل". ونشير الى أن محمود المهدي تزوج في السابق ولديه 3 بنات.

وكانت قد احتفلت منة عرفة بعقد قرانها على محمود المهدي منذ أيام، في جو عائلي. ونشرت صورة تجمعها بزوجها وعلقت عليها بالقول: "لبقية حياتي"، وتابعت: "شكراً علي كل الرسايل الي جاتلنا وكل حد اخد من وقته ولو دقيقه عشان يبعتلنا كلمه حلوة، وشكراً بجد علي كل دعاوتكوا الجميلة .. فرحتنا اكتملت بيكوا".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Menna Arafa - منة عرفة (@mennarafaofficial)