لأوّل مرّة عبر الإعلام أحمد أبو هشيمة يتحدّث بسعادة عن زواجه من ياسمين صبري!
يوميات المشاهير
لأوّل مرّة عبر الإعلام أحمد أبو هشيمة يتحدّث بسعادة عن...
أنغام تطرح ألبومها الجديد… ونجاح مبهر خصوصاً في السعودية!
يوميات المشاهير
أنغام تطرح ألبومها الجديد... ونجاح مبهر خصوصاً في السع...
LIKES

"تامر حسني يخرج عن صمته ويردّ على زوجته..."انتي ما كنتيش كده

الإثنين، 16 نوفمبر 2020
تعليق
أضيفي تعليق
“تامر حسني يخرج عن صمته ويردّ على زوجته…”انتي ما كنتيش كده

جاء ردّ النجم تامر حسني أخيراً على الإعلان الصادم الذي نشرته زوجته مصممة الأزياء والفنانة المعتزلة بسمة بوسيل، حول تحضيرهما للطلاق. تصرّفٌ وصفه تامر "بالمتهوّر" وقرّر الردّ على زوجته بشكل علنيّ من خلال صفحته الشخصية على انستقرام، تماماً كما فعلت وفضحت ما يدور بينهما على مواقع التواصل. وفي هذا السياق، أعرب تامر عن أسفه بأن زوجته بسمة أقحمت الجمهور في تفاصيل حياتهما الشخصية وعاتبها أمام ملايين المتابعين.

هل تراجعت بسمة بوسيل عن قرارها وعادت لتامر حسني؟

"تصرّف متهوّر... ولكن!"

رغم اللوم والعتب من قبل تامر حسني لزوجته، إلا أن رسالته عكست حجم الحب الكبير الذي يكنّه لها، فنشر عبر خاصية الستوري رسالتين، حملتا الرسالة التالية: "بسمة حبيبتي.. للأسف أنتي ما فكرتيش كويس وسلتي ودنك لشر السوشيال ميديا علشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعى شغلي اللي عرفتيني وحبتيني بيها إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش زعلان منك ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبتي وأم ولادي".

وتابع: "أنا ضهرك وسندك مهما حصل بس اللي عايز أقوله لعل يكون سبب خير في توعية ناس كتير ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطل هيكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأمول، إيه علاقة الناس بمكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو بزيارة رحيمة بينهم، وياريتها مشكلة أصلا.. ربنا جعل بينا مودة ورحمة علشان كدة.. للأسف إنتي عارفة إن فيه ناس طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم.. بس إنتي اللي هتتخلصي من فكرة إنك تسمعيهم، مع إنك ما كنتيش كدة".

وختم تامر حسني رسالته بالقول: "ياريت تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا بكل خير.. وفعلاً أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا وأنا واثق إنك زعلانة إنك كتبتي كدة، وهو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم وأنا ياما علمتك ولسة هعلمك.. كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن أنتي أشركتي الجمهور الكريم  فكان لازم أرد هنا.. بينا حب غالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب.. متهورة بس بحبك".

تامر حسني

تامر وبسمة