عائلة عبد الحليم حافظ تُقاضي عائلة سعاد حسني… وشقيقة الراحلة تردّ!
يوميات المشاهير
عائلة عبد الحليم حافظ تُقاضي عائلة سعاد حسني... وشقيقة...
فضيحة من العيار الثقيل… سرقة أغنية فارس كرم في حفل إسرائيلي والأخير يردّ!
يوميات المشاهير
فضيحة من العيار الثقيل... سرقة أغنية فارس كرم في حفل إ...

كانت وخداه عشان فلوسه"... سعد الصغير بأعنف هجوم على بوسي بعد طلاقها من هشام ربيع"

الإثنين، 20 نوفمبر 2023
كانت وخداه عشان فلوسه”… سعد الصغير بأعنف هجوم على بوسي بعد طلاقها من هشام ربيع”

فجّر تعليق سعد الصغير على طلاق بوسي أمور صادمة وفاضحة، فهاجم سعد الفنانة بعد طلاقها منذ أيام قليلة من مصفّف الشعر هشام ربيع بعد إنفصاله عنها لأنها لم تقف إلى جانبه خلال فترة دخوله السجن خروجه ببراءة. 

تعليق سعد الصغير على طلاق بوسي

أكّد الفنان المصريّ الشعبيّ سعد الصغير أنّ الفنانة بوسي تزوّجت هشام ربيع من أجل أمواله فقط، وأشار سعد إلى أنّ هذه العلاقة كانت لا بدّ أن تنتهي لأنّها مبنيّة على أساس خاطئ.

وقال في تصريحات إعلاميّة: "هشام ربيع كان لازم يطلّق بوسي... عشان هي كانت وخداه عشان فلوسه بس. هي لحقت تحبّه متى؟ بدليل الالفاظ اللي قالتها يوم فرحها... هي لو بتحبّه كانت قالت عليّ الطلاق أبوظ الجوازه دي... دا يدلّ على إنه مافيش حب". 

وتابع: "اللي مقويّ قلب بوسي الفلوس، لكن لو ليها كبير، كانت عرفت إنه اللي بتعمله غلط. لما هشام دخل السجن، بوسي ماكنتش بتزوره ابداً عشان عليها قضايا وكمان ممنوعة من السفر، والطلاق ده تمّ غضب من ربّنا وذنب أبوها... لو كانت عاشت مع هشام ربيع كانت هتبقى ملياردارية". 

بوسي تنفصل عن زوجها هشام ربيع وما فعلته به أثار صدمة الجمهور!

سعد الصغير يطالب بوسي بإعادة 200 الف جنيه له

كما طالبها سعد الصغير بردّ مبلغ مئتي ألف جنيه، وهي ثمن الأدوات المنزليّة التي أخذتها من الشقّة، التي كان يسكن فيها والدها قبل وفاته، وأكّد أنّها ليس لها الحقّ بأخذ مستلزمات الشقّة لأنّها ليست ملكاً لها.

فقال سعد: "كنت جايب طلبات لوالدها ومفروشات بقيمة 200 ألف جنيه وبعد وفاته أخدت الشقّة بما فيها... لأن الشقّة كانت ملكها وقالت لاخواتها دفعت الفلوس لسعد وأنا ماخدتش ولا مليم".

وأضاف: "أنا بطالب بوسي إنْها تتبرّع بالفلوس بتاعتي لأهالي غزّة... أو تبعتلي فلوسي على الرغم من أنه أهالي غزّة عندهم كرامة، مش هياخدو حاجة حدّ نام عليها... ولكن ممكن نبيع المفروشات ونتبرّع فلوسها لغزّة أو نجيب حاجة جديدة وأنا أكمل ماعنديش مشكلة". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Saad ELsoghayar _ سعدالصغير (@saad_elsoghayar_official)