أحلام تتعرّض للسرقة في باريس للمرّة الثانية… حقيقة أو شائعة؟
يوميات المشاهير
أحلام تتعرّض للسرقة في باريس للمرّة الثانية... حقيقة أ...
كلمات مؤثّرة من الملكة رانيا بمناسبة عيد ميلاد الملك عبد الله الثاني!
يوميات المشاهير
كلمات مؤثّرة من الملكة رانيا بمناسبة عيد ميلاد الملك ع...

بالفيديو... ريهام سعيد تبكي مباشرةً على الهواء في برنامجها وتكشف للمشاهدين آثار العملية!

الثلاثاء، 30 يناير 2024
بالفيديو… ريهام سعيد تبكي مباشرةً على الهواء في برنامجها وتكشف للمشاهدين آثار العملية!

تفاجأ المشاهدون بفيديو ريهام سعيد الجديد، إذ ظهرت خلال عرض حلقة برنامجها "هي وصبايا" دون مكياج لتكشف عن تشوّهات وجهها إثر عملية تجميل التي خضعت لها منذ حوالي السنة على يدّ طبيب التجميل اللبنانيّ نادر صعب.

فيديو ريهام سعيد

أطلّت الإعلامية المصرية ريهام سعيد على المشاهدين في أحدث حلقات برنامجها، لتكشف عن آثار عمليات التجميل الفاشلة ولتتحدّث عن تجربتها المؤلمة، وقالت: "كل الناس لمّا كانت تشوفني، كانت تقوللي مالك خاسة ليه كده... كنت بعيدة تماما عن الناس، وكنت عشان أنزل محتاجة أحطّ 13 كيلو مكياج وبالاستوديو بحط حاجة تدعم الوش وتخفي كلّ علامات الإجهاد... ودي بفلوس كتير والقنوات بتأجّرها لي".

وتابعت ريهام سعيد: "ناس كتير أوي كانت عارفة إنه حلمي التمثيل ومش الممثلة القديرة لكن كنت موجودة... وإشتغلت مع عمالقة وفي الدراما مايقدرش يمشي ورايه بفلتر ووقت ما حصلي كده قولت خلاص... ربنا مش عايزك تمثلي ولو حد عاوزني في عمل هيقوله دي إتشوهت... كان في لحظات وحشة أوي".

وخلال الحلقة، إنفجرت ريهام سعيد بالبكاء، قائلة: "آخر مرة رحت للدكتور عملي فيلر عشان في حفرة جامدة، بس أنا هدوّب الفلير وهتنعرض على الطب الشرعي وهيلاقي الحفرة دي".

بالفيديو... ريهام سعيد تتهم الدكتور نادر صعب بتشويه وجهها بعد إجراء عملية تجميلية والأخير يردّ!

ريهام سعيد تستعرض آثار العملية

كما إستعرضت ريهام أمام الكاميرا، آثار العملية التي خضعت لها على يد الدكتور نادر صعب، وقالت: "عندي حفرة كبيرة تحت عيني لبترمش كل خمس ثواني.. ومش بعرف إتكلّم أوي عشان وشي بقي مشدود زيادة عن اللزوم... في ناس كتير بتقول تستاهل عشان بتغيّر خلقة ربنا، أنا عملت عملية تجميل عشان حارب السن بس النتيجة كانت صادمة... أنا ماكنتش هقول إني إتشوّهت مش حلو إنه جمهوري يعرف، كنت بطل على الهواء لابسة نضّارة فاضية عشان داري الحفر اللي في وشي لبانت كأني واخدة بشلة بكل حتة فيه كأنّي كنت بخناقة".

وختمت الإعلامية ريهام سعيد حديثها: "طول ما أنا حية أرزق، هافضل باحثة عن حقّي وهرجّعه.... أنا ست لوحدي مليش حد خالص بس أنا هاخد حقّي كل ما بيتغلط في بيكون بميزان حسناتي، عمليات التجميل مش حاجة وحشة وشّنا رأس مالنا بالبلدي أكل عيشنا بنعتمد عليه بكل حاجة، ماينفعش ممثلة أو مذيعة مش حلوة أو باينه إنها كبيرة بالسن، لأنّ أنتم كمان مابترحموش. أنا مش هصلّح اللي حصل فيي إلا لما إتعرض على الطبّ الشرعي وأنا عندي ثقة رهيبة في القضاء وربنا".

 
 
 
 
 
عرض هذا المنشور على Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‏‎تمت مشاركة منشور بواسطة ‏‎Reham Said‎‏ (@‏‎rehamsaidofficial‎‏)‎‏