بعد أن إعترفت بإستمرارها في حبّه… هل عاد هشام ربيع لزوجته بوسي؟
يوميات المشاهير
بعد أن إعترفت بإستمرارها في حبّه... هل عاد هشام ربيع ل...
إليكم القصّة الكاملة وراء حادثة إختطاف “باربي العراق” داليا نعيم!
يوميات المشاهير
إليكم القصّة الكاملة وراء حادثة إختطاف "باربي العراق" ...

رامز جلال يفشل بالصلح بين حسن شاكوش وطليقته ريم طارق... "كنت فاكر الموضوع سهل"

الأحد، 07 أبريل 2024
رامز جلال يفشل بالصلح بين حسن شاكوش وطليقته ريم طارق… “كنت فاكر الموضوع سهل”

بهدف الصلح والعودة لبعضهما، إستضاف رامز جلال في برنامجه، حسن شاكوش وطليقته ريم طارق ليقعا ضحايا الحلقة السابعة والعشرين من "رامز جاب من الآخر" ولكن الحلقة لم تنتهي على النحو الذي كان يريده مقدم البرنامج. 

حلقة رامز مع حسن شاكوش وطليقته

بدأ رامز جلال الحلقة بمقدّمته الساخرة المُعتادة بإستقبال ضيوفه، بالقول: "الزواج والطلاق موجودين منذ قديم الزمان بس كان في إحترام. فاتن حمامة وعمر الشريف تطلّقوا بكلّ إحترام وتقدير، ورشدي أباظة طلّق وتزوّج أربع مرّات... وماحدش سمع عنه حاجة وحشة".

وأضاف: "دلوقتي كل إثنين طلقوا بيطلعوا ويقولوا على بعض كلام كبير أمام الناس كلّها... النهاردة إحنا معانا إثنين سيرتهما كانت على كل لسان وخبر طلاقهما كان عاجل على كل المواقع... معانا ومعاكم الزوجة المكلومة والزوج المقفوش، ريم طارق وحسن شاكوش".

وبعدها وصل الفنان الشعبي المصري حسن شاكوش وكان رامز بإستقباله وراجع معه الأسئلة، وقال له: "بيقولوا إنّك بعدما إتطلقت إتجوزت تاني دا صح؟" ليردّ عليه:" لا طبعاً هو دا كلام والطلاق موضوع وإتقفل مش عايزين نتكلّم فيه".

من ثم وصلت طليقة حسن، ريم طارق وإستقبلها رامز جلال وهو يقول: "انتِ بقيتي نجمة في عالم المطلقات، فردّت:"مش عايزين نجيب سيرة حسن وماينفعش إرجعله مرة تاني".

أمّا عن مقلب رامز في الحلقة، بدأ مع نزول حسن وريم إلى غرفة المواجهة، ليتفاجأ كل واحد منهما بوجود الآخر، وطلبت ريم على الفور وقف البرنامج وبقيت تصرخ وتقول لرامز: "إنت مريض مش هينفع نبقى مع بعض ولا نتصالح... إنت كدا هتعملي مشكلة، حرام عليك إحنا عندنا مشاكل يا أنا يا هو في البرنامج".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aseel Blogger 🇸🇦 (@saudi__fashion_blogger)

بعد إصابتها في البرنامج... سمية الخشاب في أقوى هجوم ضد رامز جلال

إنهاء الحلقة وإلغاء فقرات البرنامج

ودخلت ريم في نوبة بكاء، وقامت بخلع الميكروفون وكسره ليردّ حسن عليها، قائلاً: "يا رامز خرّجها من هنا خلّبت واحدة مالهاش لازمة تقول يا أنا يا هو... هو ده أسلوبها".

وقال رامز: "أنا كنت فاكر إنه الموضوع سهل... هيخلص بضحكة ونكته بس ماكنتش متخيّل إنه في كره بينكما واصل للدرجة دي... واحدة قطعت المايك ورمته وواحد مقالش ولا كلمة". وتمّ إنهاء الحلقة وإلغاء فقرات البرنامج وحاول رامز تهدئة ريم بعد أن دخلت بحالة إنهيار شديدة.