بالفيديو… منتج مصريّ يكشف عن القائه السحر على فيفي عبده!
يوميات المشاهير
بالفيديو... منتج مصريّ يكشف عن القائه السحر على فيفي ع...
سخرية أحمد فهمي من زوجته هنا الزاهد تنقلب ضدّه!
يوميات المشاهير
سخرية أحمد فهمي من زوجته هنا الزاهد تنقلب ضدّه!

ملك زاهر تفاجئ متابعيها باعلانها حاجتها لبيع كليتها!!

الإثنين، 24 يوليو 2023
ملك زاهر تفاجئ متابعيها باعلانها حاجتها لبيع كليتها!!

ليس فقط المواطن العادي يتذمّر من غلاء المعيشة بل أيضاً المشاهير ومن بينهم ملك أحمد زاهر التي فاجأت الجمهور بفيديو تتحدّث فيه عن غضبها من الأسعار المرتفعة في الساحل الشمالي. وقد تصدّر خبر ملك زاهر تقرر بيع كليتها منصّات التواصل الاجتماعي، فلماذا أرسلت هذه الصرخة؟

 

ملك زاهر تقرر بيع كليتها

أثارت الممثلة المصريّة ملك زاهر جدلاً واسعاً على مواقع التواصل الإجتماعي بعد أن نشرت مقطع فيديو في خاصية القصص الصغيرة في حسابها الرسمي في تطبيق انستثرام، وتحدّثت فيه عن غلاء الأسعار في الساحل الشمالي، فقالت: "أنا ماشية بإجراءات بيع كليتي.. عشان أكمّل يومَين في الساحل الشمالي".

وأضافت: "إي الارقام اللي بشوفها في الساحل الشمالي دي!!؟ أنا مرعوبة حاسّة إني في حلم... أرخص حاجة هنا في الساحل ب375 الف جنيه.. وغالباً بتكون المياه ودي أقلّ حاجة هنا"، وتابعت حديثها: "فين أيّام الساحل الطيب أمّا كنا بنصحى عشرة الصبح... وكنا بنتفرج على مسرحيّة العيال...كبرت يومياً وبدون ملل ومبسوطين فين الأيّام دي".

وتفاعل الجمهور مع حديث ملك، فالبعض وافق على كلامها وأشاروا إل أنها على حقّ أما العض الآخر إنتقدها وقال إنّها من الأغنياء وتتذمّر من الأسعار فكيف لو كانت فقيرة؟، ومن هذه التعليقات: "انا معنديش مانع إن ملك زاهر او الاغنيا عامة في طريقة صرفهم للفلوس..يصرفوا اللي يصرفوه..دي فلوسهم و حُرّين في اللي هما بيعملوه وربنا يزيدهم. بس بجد يعني محاولة انهم يبينوا انهم بيعانوا من غلاء الاسعار موضوع فاكس اعتقد الناس مش عبط لدرجة إن هما يصدقوا الاستعباط ده".

بالصور... ملك احمد زاهر تلفت الأنظار بأحدث صورها

وقال آخر: "ملك زاهر اللي قاعده ف فيلا متقلش عن 14 او 15 مليون و راكبه عربيه متقلش عن 4 او 5 مليون جنيه معهاش تقعد يومين ف الساحل... الناس دي مهما علي مستواها ف هما برضو اغبيا و هيفضلوا اغبيا و مفكرين الشعب غبي زيهم...تعرف البني تفكيره ايه و مدى ذكاءه من كلامه و تناوله للحوار".