شاهدوا هنادي مهنا وهي تنهار بالبكاء خلال مشاركتها في برنامج رامز جلال!
يوميات المشاهير
شاهدوا هنادي مهنا وهي تنهار بالبكاء خلال مشاركتها في ب...
قبل بداية فصل الصيف… نادين الراسي تثير استغراب الجمهور على البحر
يوميات المشاهير
قبل بداية فصل الصيف... نادين الراسي تثير استغراب الجمه...

الراقصة شمس تفجّر مفاجأة حول علاقتها بسعد الصغير ودوره في مقتل ابنتها!

الخميس، 06 أبريل 2023
الراقصة شمس تفجّر مفاجأة حول علاقتها بسعد الصغير ودوره في مقتل ابنتها!

ضجّت مواقع التواصل الإجتماعي حول رد الراقصة شمس على سعد الصغير بتصريحاته في برنامج "العرافة" مع الإعلامية بسمة وهبة، الذي اثار ضجّة كبيرة بها.

رد الراقصة شمس على سعد الصغير

في التفاصيل، نشرت الراقصة المغربيّة شمس تسجيلاً صوتياً عبر فيديو على حساباتها الخاصّة على مواقع التواصل، تثبت فيه أن الفنان المصريّ سعد الصغير قد قام بخطفها وبقتل ابنتها، وظهر في التسجيل صوت سعد وهو يقول: "عايز اصلح اللّي انا عملته دا..عايز اروح السجن عشان ضميري..عايز اعالجك..عشان الحاجات اللّي أنا بوظتها..ربنا مش ه يسامحني على ذنب البنت لي اتقتلت دي".

وعلّقت الراقصة شمس بالقول: "سعد خطفني من الاسكندرية بمصر وقطعت بنتي حتت وهي عمرها سبعة شهور". وأضافت: "مالك قاعد كدا خايف مرعوب وبتبص يمين وبتبصّ شمال ومش عارف تقول اي ما تخليك راجل واعترف".

وتابعت شمس حديثها: "فتحت رحمي بالعافية، قطعت بنتي حتت، بعدها شفطت البنت وموتّها وأجبرت الدكتور وكنت حاطط السلاح بدماغ الدكتور عشان يعمل فيها كدا". ووصفت شمس سعد الصغير "بالمجرم القذر" وقالت: "مضيتني ايصالات امانة على بياض وعقد زواج بالإكراه".

وختمت شمس حديثها: "لوفي مسؤولين شايفيني... انا بقدم بلاغ ضدّ المدعو سعد محمود حنفي، المشهور باسم بسعد الصغير، هو خطفني وقتل بنتي وبهددني كلّ شوي بالقتل وعرضني أكتر من مرّة لمحاولة قتل".

رمى الميكرو في وجه المذيعة... سعد الصغير ينسحب من برنامج العرافة!

تصريحات سعد الصغير

وجاء هذا الفيديو من الراقصة شمس بعد تصريحات سعد في برنامج "العرافة" حيث قال: "انا متزوجتش شمس... لما قولت كدا في برنامج دي كانت واحدة بتعيّط وأخواتها ضربوها وقالتلي اطلع قول كده وقولت كده وبعدين لو انا أتزوجتها مش في محامي وورقة وشهود..هما فين؟ انا مينفعش اتجوز رقاصة وتطلع تثبت".

وإدعى سعد أن قصّة إجهاض الطفلة تمثيليّة من أجل النقود، فقال: "هو فين الدكتور كل دا تمثيلية عشان 1,5 مليون جنيه ومين قال ان شمس كانت حامل وقتها؟ الموضوع أنّها كانت متبنيّة طفلة وبتاخدها من دار أيتام خميس وجمعة وسافرت وما رجعتهاش".